Shrimp

Comer sanamente significa comer rico y sentirte bien después d haber comido. Hay muchas opciones bajas en calorías y altas en nutrimentos como ésta:
Ingredientes: 6 camarones medianos pelados ligeramente cocidos. 1 calabaza mediana rallada. 1 limón. 1 diente de ajo. 1 Cda perejíl deshidrtado. 1 Cda de aceite oliva.

En una cacerola o sartén hondo con teflón, “untar” el diente de ajo pelado por toda el área de preparación. Adicionar el aceite y ya caliente agreaga los camarones enteros o en trozo. Sancocharlos y agregar la calabaza rallada, el perejíl, sal y pimienta. Exrpimir el limón y mezclar todo bien. Aprox 200 cals.

Eating healthy can mean lot of flavour and adding few calories to your diet. There are plenty of recipies high in nutrients and low in calories. Like this one:

Ingredients: 6 med peeled medium cooked shrimps. 1 med squash. 1 garlic clove. 1 Tbs olive oil. 1 Tbs dried parsley. Salt, pepper.

In a pan with teflon spread with your hand the garlic all over, add the oil and when it is hot add the shrimps, cook little time. Add the shredded squash, the salt, pepper, dried parsley and tje lemon juice. Blend everything and you have a less than 200 calories recip

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